jouwnieuws.nl weblogs en nieuws rss feeds

nieuws | weblog | economie | technologie | showbizz | vacatures | sport | jouwnieuws | contact

eerder | later



Familiebank

Meer: Familiebank | rss feed | toevoegen | e-mail nieuwsalarm | | 2009-04-23 15:48:45
ja, die heb ik gelezen, Henkie. bedankt !
http://belasting.prikpagina.nl/read.php?f=1107&i=85549&t=85474

Familiebank

Meer: Familiebank | rss feed | toevoegen | e-mail nieuwsalarm | | 2009-04-23 15:48:44
stips schreef: Ik kan dus niet goedkoper lenen, ik kan mijn huidige hyp houden, maar ik krijg geen hogere hypotheek voor het hogere bedrag. Dus rest voor mij mijn huis verkopen, of een P.L. nemen of bij mijn ouders lenen. Als ik Tjitte's verhaal lees is er geen probleem met de fiscus als je een extra lening neemt (P.L. of via ouders) om je vrouw uit te kopen. Immers dat is voor jou de enige manier om te lenen. Wellicht is de weg via de familebank goedkoper voor jou In mijn ogen geldt in jouw situat...
http://belasting.prikpagina.nl/read.php?f=1107&i=85530&t=85474

Hoeveel % belasting over vakantiegeld

Meer: Hoeveel % belasting over vakantiegeld | rss feed | toevoegen | e-mail nieuwsalarm | | 2009-04-22 18:07:45
staat wel op je salarisstrook, maar hier wat info (met oude percentages, maar met een beetje zoeken kun je die zelf terugvinden op dit prikbord): http://belasting.prikpagina.nl/archief/read.php?f=1107&i=65815&t=63040
http://belasting.prikpagina.nl/read.php?f=1107&i=85547&t=85483

Hoeveel % belasting over vakantiegeld

Meer: Hoeveel % belasting over vakantiegeld | rss feed | toevoegen | e-mail nieuwsalarm | | 2009-04-22 18:07:45
En ik kan er ook niks over op mijn salarisstrook vinden.
http://belasting.prikpagina.nl/read.php?f=1107&i=85546&t=85483

Hoeveel % belasting over vakantiegeld

Meer: Hoeveel % belasting over vakantiegeld | rss feed | toevoegen | e-mail nieuwsalarm | | 2009-04-22 18:07:45
Ik zou inderdaad graag het zelfde willen weten, mijn loon en dus vakantie dagen worden ook uitbetaald via een payroll bedrijf. Ik zou ook graag willen weten welk percentage afgetrokken zou worden.
http://belasting.prikpagina.nl/read.php?f=1107&i=85545&t=85483

Belasting belgië

Meer: Belasting belgië | rss feed | toevoegen | e-mail nieuwsalarm | | 2009-04-22 18:07:45
Kijk eens op de site van de Belgische belastingdienst. http://minfin.fgov.be/portail2/index.htm
http://belasting.prikpagina.nl/read.php?f=1107&i=85548&t=85542

Belasting belgië

Meer: Belasting belgië | rss feed | toevoegen | e-mail nieuwsalarm | | 2009-04-21 20:21:51
Wie weet hoe het zit met de belasting in België als men een onderneming staakt? Hoe zijn de winsten belast, is er een soortgelijk systeem als in Nederland, hoeveel moet een DGA betalen, enzovoort. Of heeft iemand een link waar ik dit soort informatie kan vinden. Alvast bedankt voor de reactie.
http://belasting.prikpagina.nl/read.php?f=1107&i=85542&t=85542

GVS Uitbetaling

Meer: GVS Uitbetaling | rss feed | toevoegen | e-mail nieuwsalarm | | 2009-04-21 20:21:51
Hallo mijn naaam is kati,BELASTINGDIENST GVS UITBET ALING.deze belasting komt al een hele poos op mijn vriend zijn bankrekening (samenwonend)maar die rekeningnummer is allang geblokeerd en komt in een schuldsaneringstraject,waar kan ik de bankrekeningnummer opgeven die wel goed is(de mijne namelijk)
http://belasting.prikpagina.nl/read.php?f=1107&i=85543&t=83798

Wie heeft al wat gehoord?

Meer: Wie heeft al wat gehoord? | rss feed | toevoegen | e-mail nieuwsalarm | | 2009-04-21 20:21:51
Nou....ik wil ook wel even zaniken, er staat ook bij belastingdienst op de site dat ze binnen 12 weken iets van zich laten horen, ook heb ik dit al een keer gehoord toen ik belde dus ik weet het allemaal even niet meer, waarom roept de belastingdienst de servicetelefoon in het leven als je constant een gecomputeriseerd antwoord krijgt. Voor 1 april bla bla is voor 1 juli bla bla, en hoe zit dat met die dagtekening wanneer kunnen ze deze zien? Daar doen ze zo moeilijk over als je belt of ze al kunnen kijke...
http://belasting.prikpagina.nl/read.php?f=1107&i=85544&t=85356

ik heb al wat gehoord

Meer: ik heb al wat gehoord | rss feed | toevoegen | e-mail nieuwsalarm | | 2009-04-21 20:21:51
Dat ze op donderdag 30 april 2009, gesloten zijn
http://belasting.prikpagina.nl/read.php?f=1107&i=85455&t=85356

Wie heeft al wat gehoord?

Meer: Wie heeft al wat gehoord? | rss feed | toevoegen | e-mail nieuwsalarm | | 2009-04-21 20:21:51
Geldt voor jou niet zeker?/;)
http://belasting.prikpagina.nl/read.php?f=1107&i=85454&t=85356

Wie heeft al wat gehoord?

Meer: Wie heeft al wat gehoord? | rss feed | toevoegen | e-mail nieuwsalarm | | 2009-04-21 20:21:50
Rudi jongen, wat ben jij een ontzettende e*kel om nog even zo te reageren. Slechte dag/nacht gehad?
http://belasting.prikpagina.nl/read.php?f=1107&i=85453&t=85356

inkeerregeling en binnenlands vermogen

Meer: inkeerregeling en binnenlands vermogen | rss feed | toevoegen | e-mail nieuwsalarm | | 2009-04-20 22:13:18
Probeer het maar eens.
http://belasting.prikpagina.nl/read.php?f=1107&i=85532&t=85514

inkeerregeling en binnenlands vermogen

Meer: inkeerregeling en binnenlands vermogen | rss feed | toevoegen | e-mail nieuwsalarm | | 2009-04-20 22:13:18
Dit is niet waar. De inkeerregeling geldt ook voor binnenlands vermogen. Martijn K.
http://belasting.prikpagina.nl/read.php?f=1107&i=85531&t=85514

inkeerregeling en binnenlands vermogen

Meer: inkeerregeling en binnenlands vermogen | rss feed | toevoegen | e-mail nieuwsalarm | | 2009-04-20 22:13:18
Nee, er is geen inkeerregeling voor binnenland vermogen. Dat is ook vrij logisch, omdat de opsporing in NL aanzienlijk eenvoudiger is dan in het buitenland (mischien moet ik wel zeggen was, omdat ook in het buitenland het steeds makkelijker wordt). Zwart vermogen in NL raakt altijd (en dan bedoel ik ook altijd!) bekend. Vroeger of later, maar bekend wordt het. Het enigste wat er op zit, is proberen een deal te maken met de inspecteur. Dat kun je overigens beter niet zelf doen maar laten doen door een specia...
http://belasting.prikpagina.nl/read.php?f=1107&i=85528&t=85514

inkeerregeling en binnenlands vermogen

Meer: inkeerregeling en binnenlands vermogen | rss feed | toevoegen | e-mail nieuwsalarm | | 2009-04-20 22:13:18
Bedankt Maar deze reacties lossen mijn vraag niet op. De Belastingdienst geeft aan dat de inkeerregeling geldt voor "zwart" buitenlands vermogen, niet voor binnenlands vermogen. Kan iemand die in het binnenland zwart geld heeft, en dit alsnog wil opgeven zich beroepen op gelijke behandeling om ook gebruik te maken van de inkeerregelin"? Of misschien mag je achteraf daarvoor alsnog je vroegere foute aangiften corrigeren zonder boetes te krijgen?
http://belasting.prikpagina.nl/read.php?f=1107&i=85526&t=85514

inkeerregeling en binnenlands vermogen

Meer: inkeerregeling en binnenlands vermogen | rss feed | toevoegen | e-mail nieuwsalarm | | 2009-04-20 22:13:17
Zie deze link: http://financieel.infonu.nl/belasting/10124-de-belastingdienst-de-belastingdienst-en-de-inkeerregeling.html
http://belasting.prikpagina.nl/read.php?f=1107&i=85525&t=85514

Huurtoeslag bij particiculier huren?

Meer: Huurtoeslag bij particiculier huren? | rss feed | toevoegen | e-mail nieuwsalarm | | 2009-04-20 22:13:17
ik ken ook een dame die dat heeft, als je maar een geldig huurcontract hebt anders valt er niets aan te tonen bij de gemeente..
http://belasting.prikpagina.nl/read.php?f=1107&i=85534&t=85507

huurtoeslag terugvragen

Meer: huurtoeslag terugvragen | rss feed | toevoegen | e-mail nieuwsalarm | | 2009-04-20 22:13:17
Danique, dat gaat helaas niet lukken. Als je inkomen globaal beneden 20000 euro is geweest in die jaren, had je er wel recht op. Zelfs voor het jaar 2008 is het NU in het algemeen al te laat. Vorige week nog aan een 19-jarige die geen zorgtoeslag voor 2008 had aangevraagd (18 jaar geworden eind november 2007) het advies gegeven om uitstel van aangifte 2008 aan te vragen, daarna aangifte te doen (vakantiebaantje gehad) en zo te proberen - via het mogelijk verleende uitstel van aangifte 2008 - de zorgtoesla...
http://belasting.prikpagina.nl/read.php?f=1107&i=85535&t=85533

huurtoeslag terugvragen

Meer: huurtoeslag terugvragen | rss feed | toevoegen | e-mail nieuwsalarm | | 2009-04-20 22:13:17
goedenavond ik heb al een tijdje een vraag in mijn hoofd ,die ik hier toch graag eens wilde stellen. in eind 2003 zijn mijn partner(gertrouwd)uit elkaar gegaan.. omdat ik werk en een kindje had van 3 jaar,heb ik zorgtoeslag,combinatie /aanvullende combinatie korting ,alleenstaande ouderkorting en aanvullende alleenstaande ouderkorting aangevraagt en ook gekregen... ik woonde in een huurhuis en had in principe ook recht op huurtoeslag... maar omdat ik het wel redde zo en het niet zo goed durfde om die toes...
http://belasting.prikpagina.nl/read.php?f=1107&i=85533&t=85533

auto van de zaak prive

Meer: auto van de zaak prive | rss feed | toevoegen | e-mail nieuwsalarm | | 2009-04-20 22:13:17
ik heb een vraag over prive gebruik van zakenauto, deze gebruik ik nu niet prive en houd alle ritten bij met een rittenregistratie. Nu denk ik eraan de auto alsnog prive te gaan gebruiken, kan dit per maand aanepast worden? en ik vroeg me ook af als dit niet bevalt ik dit bijvoorbeeld volgend jaar weer kan omzetten naar alleen zakelijk gebruik? ik kan hierover niks vinden op de site van de belastingdienst
http://belasting.prikpagina.nl/read.php?f=1107&i=85536&t=85536

een vraag.......

Meer: een vraag....... | rss feed | toevoegen | e-mail nieuwsalarm | | 2009-04-20 00:46:08
stel iemand is gescheiden, heeft een postadres...en woont samen met zijn nieuwe vriendin............(woont niet officieel samen) deze vriendin ontvangt huurtoeslag,en zorgtoeslag..................heeft ze daar nu wel of niet recht op? groetjes miriam.
http://belasting.prikpagina.nl/read.php?f=1107&i=85512&t=85512

een vraag.......

Meer: een vraag....... | rss feed | toevoegen | e-mail nieuwsalarm | | 2009-04-20 00:46:08
Het recht vervalt niet door het simpele samenwonen alleen. Maar ze heeft nu wel een toeslagpartner dus de inkomens samen moeten beoordeeld worden. Kan dus maar zo zijn dat het recht vervalt.
http://belasting.prikpagina.nl/read.php?f=1107&i=85513&t=85512

inkeerregeling en binnenlands vermogen

Meer: inkeerregeling en binnenlands vermogen | rss feed | toevoegen | e-mail nieuwsalarm | | 2009-04-20 00:46:08
Hi Ik weet dat er een inkerregeling bestata voor buitenlands vermogen: bij tijdig vrijwillig opgeven voorkom je boete. Bestaat zoiets moois ook voor niet opgegeven binnenlands vermogen?
http://belasting.prikpagina.nl/read.php?f=1107&i=85514&t=85514

inkeerregeling en binnenlands vermogen

Meer: inkeerregeling en binnenlands vermogen | rss feed | toevoegen | e-mail nieuwsalarm | | 2009-04-20 00:46:08
Dat is mij niet bekend. Of de inkeerregeling voor buitenlands vermogen wel zo n groot succes is, als voorla de media de laatste tijd (ingefluitsred door de Belastingdienst?) melden is de vraag. www.bunck.nl schreef dit onlangs: " Inkeerregeling Steeds meer belastingplichtigen met "verzwegen" spaargeld in het buitenland maken gebruik van de inkeerregeling. Staatssecretaris De Jager heeft de boete voor belastingplichtigen die geld in het buitenland uit het zicht van de fiscus proberen te houden rec...
http://belasting.prikpagina.nl/read.php?f=1107&i=85515&t=85514

inkeerregeling en binnenlands vermogen

Meer: inkeerregeling en binnenlands vermogen | rss feed | toevoegen | e-mail nieuwsalarm | | 2009-04-20 00:46:08
Inderdaad: de navordering op niet eerdere opgegeven buitenlands vermogen kan tot maximaal 12 jaren terug gaan
http://belasting.prikpagina.nl/read.php?f=1107&i=85516&t=85514

Familie- / Vriendenbank

Meer: Familie- / Vriendenbank | rss feed | toevoegen | e-mail nieuwsalarm | | 2009-04-20 00:46:08
Malu en JanF, bedankt voor de info. Ik zal de suggesties doorgeven. T.C.
http://belasting.prikpagina.nl/read.php?f=1107&i=85517&t=85500

schoolvragen

Meer: schoolvragen | rss feed | toevoegen | e-mail nieuwsalarm | | 2009-04-20 00:46:08
Blijkbaar zijn ze allebei te moeilijk voor jou.
http://belasting.prikpagina.nl/read.php?f=1107&i=85518&t=85508

hoeveel dagen recht op creche

Meer: hoeveel dagen recht op creche | rss feed | toevoegen | e-mail nieuwsalarm | | 2009-04-20 00:46:08
Hoeveel dagen moet je werken om reht op de creche te hebben? stel je werkt 3 dagen en je kind gaat 4 dagen, moet je dan 1 dag helemaal zelf betalen? En als je tijdelijk 3 dagen gaat werken? wie weet hoe dit volgens de belasting zit. op hun site wordt ik nml niet wijs bedankt.
http://belasting.prikpagina.nl/read.php?f=1107&i=85520&t=85520

Familiebank

Meer: Familiebank | rss feed | toevoegen | e-mail nieuwsalarm | | 2009-04-20 00:46:08
Goedenavond Henkie. Bedankt voor het reageren, andere reageerders ook dank ! Je schrijft: De fiscus heeft geen zin om mee te betalen aan de hoge rente voor een PL, als je veel goedkoper kan lenen. Ik kan dus niet goedkoper lenen, ik kan mijn huidige hyp houden, maar ik krijg geen hogere hypotheek voor het hogere bedrag. Dus rest voor mij mijn huis verkopen, of een P.L. nemen of bij mijn ouders lenen. Met vr groet, Stips
http://belasting.prikpagina.nl/read.php?f=1107&i=85519&t=85474

eerder | later
 ©2006 mail jouwnieuws.nl | gratis webloggen! | gratis foto hosting | meest gezocht